Trött

Är så förbannat jävla trött på denna jävla trots... När fan går det över, ungen går mig på nerverna hela tiden.

"Du fattar ingenting"
"Du finns inte"
"Du är död"

Några av dem sakerna jag får höra varenda eviga dag. Vad ska jag göra? Jag har inget tålamod till detta? Kom inte o säg att detta är normalt i en trotsperiod för det känns fan inte normalt....
Det är sååååå nära att jag skickar ner honom till sin pappa....
När får jag egentid igen???

Ni tycker säkert jag är jätte dum nu men jag måste bara få skriva av mig nån gång. Kan inte bära allt inom mig....
Men dem som känner mig vet att jag älskar MIN son!!!

Kommentarer
Postat av: Johanna

skicka ner han till tommie nu är han ju ensam, så det ska väl va lugnt?

sen tror jag du ska prata med barnavårdcentralen, det är ju inte alls omöjligt att han ärvt sin fars syndrom el vad man säger, ni kanske kan få hjälp i god tid då, det är inget fel med att söka hjälp!
du är en kämpe! kämpa på!!!

2013-01-07 @ 20:29:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0