Åren går fort

Lördagen gick bra hos Leos pappa, märktes lite vid frukosten att Leo kände sig osäker.
Han hjälpte till att duka av frukosten och sen ville han torka av bordet och det sluta med att han kröp på alla fyra på bordet o torka ;) så himla go.
 
Blev kvar en stund där uppe och kollade igenom lite kartonger o fann lite kort så fick med mig lite hem. Sen gick vi hem till Mia igen blev lite mat och sen bara slappa.
Igår så åkte vi ju hem, min älskade bror o hans kompis kom o hämtade oss så vi fick med oss kartongerna hem. Blev en rolig och intressant bil resa hem.. Men inget mer om det än.
 
Väl hemma så blev det lugnt, spela lite och sen lite kvällsmacka innan sängen.
Idag har jag varit hemma då jag vakna med en jobbig huvudvärk så Leo fick va hemma då med. Blev en sväng till Mirum(ica) för att handla lite, så till Leo att det är lika bra vi går bort o kollar så det finns marsipan vi ska ha. 
Vi fick tag på sugarpaste(stavning?) till pirattårtan men när v gick till ica så va den beiga marsipanen slut!!!... som jag måste ha till pirttårtan.. Fick bli en svart till smurftårtan men tänkte hur fan gör jag nu...
Men ringde till Ica maxi och dem har beige så får försöka ta mig ut dit...
 
Livet känns bara stressigt just nu, sover inte ordentligt är trött hela dagarna. Förra veckan höll jag ju på att somna på spårvagnen..kl 11!!! Halvsov en liten stund förut i soffan medans lillen satt hos mig o måla, känner mig nästan lite illamående nu ikväll. Känner mig stressad inför helgen, hur fan ska jag hinna allt?!?!?! 
Måste städa då det ser ut som ett bombnedslag, handla det sista till kalaset o det ska bakas muffins och det ska fixas med tårta.
Även i helgen mådde jag nog inte riktigt bra psykiskt, hade en sån konstig känsla i kroppen då vi va där nere, går inte ens att beskriva det. Men som mamma sa, är väl inte så konstigt då jag vantrivs där nere, skönt då att kunna tänka att snart ska man åka hem...
Mensen, vart har du tagit vägen då? Läste att det kan hoppa över en månad och att det oftast då beror på stress.
Och NEJ jag är inte gravid!!!!
Trött på Leos trots, hela dagen har han hållt på. Gjort tvärtom och så himla uppkäftig, han är precis som en liten tonåring...Förut så kände jag att tårarna va på väg så fick stänga in mig på toa så han inte skulle se mig ledsen..
Vill ju må bra och ha lite mer tålamod skulle ju inte skada...
 
Får se hur dagen blir imorgon, Leo ska iaf till dagis så får se om jag orkar jobba eller om jag är hemma hela denna vecka. Inget känns roligt just nu...
 
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0