Glad skrutt

I veckan har det varit praktik o Cc som vanligt, fredagen spenderade Leo några tim hos Sofia o dem (tack babe) medans jag va på två föreläsningar på Scandic, va inget intressant och på sista så sa hon att i slutet så tar hon allt på engelska.. men hallå, jag o cissi va nära på att gå därifrån då.
Sen skulle vi va två o två och prata med varandra...på engelska..Behöver jag säga att jag gjorde inte det ;) usch...
 
Sen hem o hämta trollet och då åkte vi vidare till busfabriken som jag lovar Leo, när vi kommer till ingången så säger jag att hans överraskning är där inne och när vi kommer fram nästan till dörrarna så står Leos pappa där.
Leo tittar på mig och säger : pappa?
När jag säger ja så springer han fram och ger en stor kram. Sen dess har det varit pappas pojke, mamma finns inte då.
Förutom på kvällarna, både igår och idag så va det bara mamma som gällde. När han blev trött så kröp han upp i min famn och där va han tills han somnade, så mysigt och det känns bra i mitt hjärta.

Idag så fick Leo lite ensamtid med sin pappa medans jag gick bort till Sofia o låna tvättmaskin(fullbokat i våran tvättstuga o behövde lite till måndag) Och då fick jag lite egentid med Sofia,äntligen ;) Ja, barnen va ju hemma men dem skötte sig själva.
När jag kommit hem sen så gick vi bort till Hc en sväng, köpte en present till Leo som jag lovat och så blev det två par byxor med o lite smink till mig.
Han hade ju ett ett par tofflor på Lekia, nån figur och när man går så rör sig ögonen och dem lyser i mörkret(ögonen alltså).
Hem och bara ta det lugnt, fixa lite mat o kolla på fångarna på fortet. Idag hann L se hela innan han somna.
 
Nu blir det att läsa lite bloggar innan sängen. Idag blev det sovmorgon till 8 så hoppas på det imorgon med 
 
 
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0