Helgen

Igår va det tänkt att jag skulle gå till Cc men mina resor va slut på busskortet och mitt bankkkort
är spärrat då jag lyckats tappat bort det. Jiippiie, och jag va ju tvungen att ladda på busskortet för att ta oss till Vika.
Men tog mig till banken iaf så kunde ta ut lite pengar, sen hem o hämtade Leo på dagis och vi han bara hem o kasta sopor och sen tog vi spårvagnen ner till stationen. Dock kom vi ner för tidigt men hellre det än att stressa.
 
Alla resor gick bra, Leo va lugn o duktig. Kom hem till L's farmor och då blev det ju kramkalas för dem och när vi kommer in i lägenheten så sitter L's pappa där. Förstå glädjen som va då, har väl aldrig sett ungen ta av sig ytterkläderna så fort.
Så det har varit pappas pojke nästa hela tiden men han håller gärna koll på vart jag är. Som nu då vi är uppe hos pappan(ska sova här) så skulle jag ta en dusch och då kom han o sa att jag inte får låsa dörren ifall han skulle vilja komma o fråga eller säga nåt.
Han va jätte trött ikväll då han gick upp 7 så han kröp ner hos mig i soffan o somna i famnen :) Såå mysigt, inte ofta det händer.
 
Va även en sväng på lekplatsen här vid dagis och gud vilken tråkig plats. Man märker skillnaden nu efter man gått i Norrköping ett tag. Finns inget att leka med, massa asfalt och en kana o några få gungor.. 
Att dem inte gör nåt åt det?!?!
 
Imorgon blir det lugnt, ska gå igenom några kartonger som vart kvar i vårat gamla förråd här. Som jag inte kunde få med mig till Norrköping då den vaktmästarn glömde bort att han skulle hålla dörrarna öppa.
Är säkert bara massa skit men kanske finns nåt som följer med hem, risken är ju att det kan bli både 2-4 kartonger ;)
Men brorsan ska ev hämta oss här på söndag så då får jag hem sakerna iaf....
 
Nu ska jag se om exet bäddat sängen åt mig sen blir det att krypa ner, vet ju aldrig när Lillen tänkt vakna ;)
 
Natt natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0