Tar emot

Valborg  så blev det ingen brasa då det va intällt men när vi kom hem igen så såg vi att dem elda bakom husen här så vi kunde stå på balkongen och kolla på långt håll, lillen blev iinte besviken iaf o det va ju tur det. Han sa att det gör inget för han är rädd för elden.
 
Dagen efter så tog vi lite sovmorgon och sen gjorde vi oss redo för 1maj tåget, åkte ner till stan där vi mötte min morbror med sambo och min bror. Va sjukt mkt motorcyklar och många va riktigt snygga och vilket ljud det är från dem. Me like!
Pappa körde i Mc tåget och hans trike va ju självklart snyggast ;)
När Mc tåget va slut så fick vi stå o vänta ett tag på bilarna så då träffa vi pappa en snabbis och kolla in triken(i sommar blir det en sväng)
Besök på toan och sen va det tänkt att vi skulle åka upp till Folkets park o kolla bilarna där ist eftersom vi ändå skulle dit men så kom dem lagom tills vi va klara så vi stod en stund med morbror(min) där men vi missa mer än hälften av bilarna för vi åkte till Folkets park ist(borgen)
Leo åkte 3 karuseller och så vann vi lite nallar, sockvadd beställde han med och när vi stod i kön så kom mamma o anders dit :), blev en snabbrunda runt där på tivolit med dem innan vi åkte o handla lite till tacos. Brorsan stanna kvar med vänner och kom senare sen.

Väl hemma så blev det att fixa mat direkt då kl hade tickat på(vi va ute från 12 till 17 OCH Leo va snäll hela dagen) efter maten så spela vi lite med Leo innan vi avsluta kvällen i soffan.
 
Torsdagen sen så gick vi till Hc en sväng innan dem skulle åka hem, jag fick ett halsband och ett par skor (till dopet) av mamma o anders..Tack!!!
Jag tog en sväng på Hm med och hitta ett par skor o tröja till Leo att ha på dopet, han fick välja mellan att köpa nya skor eller köpa en skjorta att ha...Då valde han skorna...haha
Hem o spela lite med lillen sen åkte mamma o anders hemåt, tar ju ett tag för dem(8tim) Ser inte fram emot den resan i sommar. 
 
I fredags så åkte Leo ut till sin morfar o morbror och jag fick lite egentid, skönt men ändå så sakna jag Leo innan han åkt(konstigt man fungerar) sen strax efter 16 så kom Patrik, blev lite prat o kaffe, kolla tv och en promenad innan han åkte hemåt igen, han åkte vid halv tio och jag somna nog en timme efteråt, så trött.
Va mycket trevligt att han kom.

Lillen kom hem på lördagen igen då han bara ville stanna en natt och då gick vi bort till Sofia o dem för lek och lite grillning till middag, även Sofias föräldrar va där och det va en mkt trevlig och rolig kväll.

Nu blir det sängen så man orkar upp imorgon igen, känner inte för det ett dugg tar verkligen emot men är väl bara att stå ut tills nästa onsdag då man slutar praktiken. Att jobba i mataffär är inget för mig utan det ska vara present/inredning...Som saker o ting

Natt natt gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0