Trevlig kväll ;)

I onsdags va det sista dagen på praktiken, dagen gick rätt fort och det va skönt. Dock kändes det konstigt i huvudet hela dagen som att huvudvärken va på g och det va den ju. På kvällen kom den och jag mådde även illa.
Pratade med Sofia o Patrik och båda två tyckte absolut att jag skulle ringa läkaren igen(en mån sen jag ringde) så för min Bästa's skull så ringde jag dit i torsdag. Inte mkt klokare men fick svar att det dröjer innan man får läkartid och dem tycker jag ska kontakta en sjukgymnast då jag antagligen har spänningshuvudvärk, mkt pga stressen som är runt omkring...
Och med tanke på hur det är så är det inte konstigt man har ont...

I torsdags så träffa jag min Bästa på Mirum en stund, kollade lite i bibblan men blev inte att låna nåt. Sen blev i bjudna hem till dem så gick dit efter jag hämtade Lillen på dagis. Va ute nästan hela tiden så vädret va underbart, blev lite mat och även en sväng till lekparken. Ni betyder mkt för mig <3
 
Fredagen sen så fick Leo va ledig, mormor o anders skulle ju komma så då ville han va hemma. Blev att städa och klippa L på fm och sen kom mamma o anders vid 12 tiden(tror jag) blev mys och bara va, sen vid 16 åkte dem för att hämta M och även brorsan kom hit.
Underbart att ha mina nära o kära samlade <3
I lördags va vi på dop i linghem, min kusin son döpte sin dotter, lilla Fanny. Det gick faktiskt jätte bra i kyrkan, ingen panik och inga tårar...Första gången på 9år typ. Men jag va spänd för fasen vad det kändes i nacken efter en stund. Blev lite fika efter och sen åkte vi hem, mamma o anders körde hem Melvin så jag o L åkte med brorsan. 
När dem andra kom tillbaka sen så blev det att fixa lite mat, jag tog en promenad o prata lite med Patrik. 
Va tvungen att få nåt annat att tänka på, dagen blev lite jobbig efter info vi fick om min systerson...
Jag lovar er att händer det inte nåt snart så kommer jag göra en anmälan mot soc och även dra in polisen. Nu har moster Carro fått nog!!!!!!!!!!
Blev lugnt på kvällen o blev massa kort spel, mamma o jag kom visst i säng vid 1 tiden båda dagarna ;)

Dem åkte hem skapligt på söndagen då dem har långt att åka och på em så gick jag o L och brorsan o titta på när Melvin hade fotbollsmatch. Han blev glad att vi kom, det syndes.
Dem va jätte duktiga fast dem förlora, men det va inga tjurig miner. Och sjävklart börja det regna när vi va där med, på öppen gräsplan ;)
Brorsan åkte hem vid 16 tiden och sen vid 17 så kom Patrik, blev lite kaffe o prat. Efter jag lagt lillen sen så kolla vi tv och bara va, så mysigt så. ;)
Dock blev jag lite irriterad på kvällen då jag fick meddelande från en okänd person som sa att en kompis(en gemensam) har sagt att han o jag va ihop :/?, bara det att jag har inte det och har inte ens kontakt med den personen. Efter lite mer info så kunde man inte annat än att skratta åt det, dem grejerna som han sade är så typiskt honom..och han har inte alla hästarna hemma...
Efter en mysig kväll med P så åkte han vid tolv tiden och jag kolla lite på datorn innan jag kröp ner.

 
Idag va det ju tänkt att Lilleman skulle till dagis men vet inte vad det va i morse, han brukar alltid komma o väcka mig o säga åt mig att komma upp(snozzar mkt) men när jag kom upp så hade han bäddat ner sig i soffan med kudde o filt(vilket han aldrig gör) och han va hängig o trött och han kändes lite varm så han fick va hemma.....
Vilket jag har fått ångra hela jävla dagen...Det har varit trots hela jävla tiden, hur orkar han? Och vilken uppkäftig attityd han har, han vet verkligen hur han ska reta sin mamma...
Imorgon blir det dagis!!
Och jag ska en sväng till elgiganten o kolla kaffemaskin.
 
Nu blir det dusch och sen film innan sängen kallar!
Puss!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0