November

Höstlovet spendera vi i Edsbruk mellan lör-lör..En hel jäkla vecka, segt men det gick.
Leo blev jätte glad och va med sin kusin varje dag och blev mkt mys med farmor med. Mellan tis-ons åkte jag till Västervik o hälsa på Patrik, mkt trevligt.
Men det va så underbart att komma hem, hem till sitt eget...Tvätta alla kläder och duscha ordentligt.
 
Skolan är även slut nu, 12 veckor har gått jäkligt fort tycker jag. Dock hade jag lite för mkt frånvaro men det va ju pga huvudet. Vilket har blivit bättre nu.
Har sökt en kurs till våren om att läsa Nyföretagande. Jag är så himla sugen på att öppna eget, vore en dröm. Vill öppna en liten present/inredningsbutik...Ungefär som Saker & Ting i Gamleby.
Även om det inte blir om 2år så kanske 10år...
 
Annars rullar livet på här, dagis o vänner och lite trots på det med. Dock så har det faktiskt varit bättre nu några dagar och sist vi va hos Sofia o dem så skötte han sig jäkligt bra för att va han. Även när jag sa att vi skulle gå hem, då sa han bara okej och gick o klädde på sig. Blev lite chockad.
Kan det va för att man sagt att tomten kanske inte kommer med julklappar om man är dum?!?! ;)
 
Idag har det varit lugnt, sonen har varit på dagis och jag tog en sväng till Mirum o träffa Narsios en stund. Trevligt.
Sen hämta L och då blev det att fixa lite i hemmet, satt en stund vid datorn i köket och kände att jag höll på o somna. Bara slog till helt plötsligt.
Gick in till soffan där L satt o spela och sa, guuud så trött mamma är.. La mig under täcket och däcka på 2min :/
Leo väckte mig o fråga om jag sov ;) hihi
Blev kanske 20-30 min o då blev jag väckt 2-3...
 
Nu ska jag prata klart med Patrik o sen blir det sängen. Imorgon kommer även morbror Johan hit o sover en natt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

käpa på du tro på dina drömmar det är du om nån värd!

2013-11-14 @ 20:42:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0